Ik verkoop me skateboard omdat ik niet meer skateboard. Het deck is nog goed..geen chips/scheuren. Het griptape is een beetje vies maar dat is gewoon zand..beetje water en het is schoon. Black label deck+redz lagers+spitfire wielen+destruction trucks+blauwe schroefjes. gekocht voor 200 euro. Vrij bieden.! |
| meer info |
Skateboards & waveboards: skateboard black label
Labels:
Skateboards
Geen opmerkingen:
Een reactie posten