hallo, ik heb hier een element longboard ongeveer 118 cm lang en 26 cm breed (in het midde) nieuw prijs in de winkel 160 euro. er zitten een paar krasjes op de trucks maar dat gebeurt bij iedereen zelfs als je hem maar 5 keer hebt gebruikt zoals ik. waarom doe ik hem weg: ik doe der nooit meer wat mee.. achterkant is blauw soort van mooie golf de wielen zijn nog perfect geen plastic gewoon professionele wielen. bovenkant hele goeie grip. voor meer informatie mail naar: jesse_basketbal@live.nl groet Jesse van haeften |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten