Ik heb hier nog een proffesioneel skateboard liggen. Plank is van Enjoi, trucks van Trucker, en goede wielen zitten er ook nog op, lagers werken ook allemaal nog, Ik heb ook nog een losse plank, (bijna nieuw) is een minilogo, en zitten ook nog trucks bij 2 stuks, en zijn ook nog goed, . nieuwprijs skateboard was mijn meer als 200 euro Trucks 35 euro per stuk, en deck 70 euro, en dan komen de lagers en wielen ernog bij. Ik doe het weg omdat ik niet meer ga skateboarden. ALLES BIJ ELKAAR VOOR 75 EURO.... |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten