Hallo, Ik ben op zoek naar een skateboard voor mijn zusje voor haar 4e verjaardag. Ik wil haar leren skateboarden op een mini logo deck. Heb je misschien nog een mooie? Het liefst 2e hands omdat ik niet teveel geld eraan wil uitgeven. Een beetje een meisjesdeck zou wel leuk zijn, maar hoeft natuurlijk niet. En het moet wel een complete zijn! En als je misschien nog kleine skateschoentjes ongeveer maat 110 hebt zou ik dat ook leuk vinden. Of een leuk t-shirtje is ook geschikt! M.v.g. Ruben |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten