Ik heb het skateboard een tijdje gebruikt, maar hij staat nu al weer even in de schuur en ik doe er niks meer mee. hij is nog zeer goed te gebruiken, de wieltjes rollen nog prima en op foto 3 ziet u dat de wieltjes aan het board vastzitten met een stukje rubber ( of iets wat daarop lijkt) ertussen. dit is zodat, als je op het board staat je ook een beetje heen en weer kan bewegen en zo een kleine beetje kan sturen, maar het is vooral dat je goed in evenwicht blijft tijdens het maken van een bocht. Arjan verzenden is prima mogelijk, maar dan moet u wel zelf de verzendkosten betalen |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten