ik verkoop mijn skate bord omdat ik een longboard wil kopen en die moet ik zelf betalen deze skateboard is al ingereden en in goede staat en skate echt heel lekker Ik heb ook nog een nieuwere skateboard die moet nog ingereden worden die heb ik net gekocht bekijk daarvoor 'mijn andere advertenties' |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten