Dit streetboard is splinter nieuw, gewonnen maar is niks voor ons. Hij is blauw met zwart, heeft wieltjes met daarin verlichting. Er zit een mooie tas omheen(legerprint) en er zitten 4 pionnen en een instructie dvd bij. Wie kan ik er wel een plezier mee doen. Opsturen kan evt. ook, kosten zijn 6.75 |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten