Ik bied hier een mooi skateboard aan. Ik heb hem 5 keer gebruikt, onderkant is wel wat beschadigd. Alles doet het nog, er hoeft opzich niks vervangen te worden. Ik heb hem voor 90 euro gekocht een jaar geleden. Ik doe hem weg omdat ik het toch niet zo leuk vind. Doe een goed bod rond de 30 a 40 euro en hij is van jou. Ik reageer op mail. |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten