Te koop: een nieuw deck, gekocht in de 118 Boardshop in LA. Heeft een tijdje aan de muur gehangen, maar mag nu weg. Ik doe er zelf niets meer mee. Hij heeft z'n taak als muurversiering gedaan, ik hoef er ook niet veel voor te hebben, doe een bod en wellicht heb je voor weinig een mooi vers deck, wat te vergelijken is met andere pro-signature decks.Voor meer info kan je bellen of mailen. Groeten,Frank |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten