hallo, hierbij verkoopt mijn kleinste broertje zijn skateboard, hij heeft veel aan die sport gedaan, alleen de blessures kan die niet meer aan, en verkoopt hij dus zijn laatste complete boardje, hij is bijna nieuw, hij heeft er na zijn operatie aan enkels 1x op gereden alleen het ging niet meer.. het skateboard is klaar om te gaan, en heeft onderdelen van bekende merken zoals - lagers van redz - trucks van thunder - wielen van spitfire, - het board is zelf van deathwish. voor een goed bod gaat hij weg, hij was nieuw bij elkaar met alle onderdelen 215 euro. mvg |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten